Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

DigiVu: Geen nieuwe data beschikbaar * 

Ik zie geen nieuwe data in de software bij mijn chauffeurs en voertuigen.

Ik gebruik een DigiVU en/of kaartlezer 

Controleer eerst de volgende stappen voor u verder gaat:
  1. Staat het programma DigiConnect open?
  2. Heeft u uw DigiVU en/of kaartlezer aangesloten op uw computer?
  3. Heeft u internet verbinding op uw computer?
    Om de DigiVU of de Chauffeurspas uit te lezen is het belangrijk om DigiConnect te openen. Zonder DigiConnect te openen is het niet mogelijk om gegevens van de hardware over te zetten naar de software.

    Hoe open ik DigiConnect?

    DigiConnect ziet er als volgt uit:

     

    Als DigiConnect is opgestart verschijnt de DigiVU en/of kaartlezer in beeld.

    vvR1J1-jnzzqq23tjs-rKuw1zMRyJ7hAwmls2aQaDhCODndMB5jme0bAOWsCk1OZUY0GosuE9VU8XV4g9jqOgVuH3rQrDdARBL2BeQT9eTgJFHVb_adOjyac10ONqcjEET1d44-c

    De data op de DigiVU wordt nu automatisch doorgestuurd naar uw account. Als u een chauffeurspas wilt uitlezen kunt u deze nu invoeren in de kaartlezer.

    Als er geen bestanden meer verschijnen rechts onder in beeld zijn alle gegevens uitgelezen.

    Ze verschijnen nu over ongeveer 2 á 3 minuten in de software.

     

    Alle bestanden staan nu in het Roadsoft Platform en het programma DigiConnect kan weer afgesloten worden. 

    Stuurt uw kaartlezer/OMNIKEY geen gegevens door naar uw account? Klik hier

    Is uw kaartlezer niet zichtbaar in DigiConnect? Klik hier 

    Niet gevonden wat u zocht? Geen probleem, dien hier een ticket in en we zoeken het samen uit.