Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Algemene instructies Digitac Web Instellingen account

Instelligen

In uw account kunt u rechts bovenin onder het tandwieltje informatie toevoegen en/of aanpassen over het bedrijf en de administrator. U kunt het tandwieltje rechtsboven vinden:


Hier kunt u de volgende informatie  toevoegen of wijzigen:

  • algemene bedrijfsinformatie

    • Bedrijfsnaam

    • KvK nummer

    • BTW nummer

    • Bedrijfskaart nummer

    • Verloopdatum Bedrijfskaart

    • Telefoonnummer

    • Email

  • adres

  • contactgegevens administrator

  • wachtwoord aanpassen


Het is vereist om de bedrijfsnaam en het e-mailadres van de administrator toe te voegen. Deze gegevens zijn nodig voor de inlog. De overige velden zijn optioneel.


Vergeet niet onderaan de pagina de aanpassingen op te slaan!


 

 


Mijn bedrijfsgegevens zijn veranderd. Moet ik dit doorgeven of veranderen?

Bij een aanpassing in het adres, KvK- of BTW-nummer ontvangen we graag de nieuwe gegevens. Wij zullen uw gegevens dan ook aanpassen in onze administratie. U kunt ons e-mailen op m.barnhoorn@rs-roadsoft.com. 

Daarnaast kunt ook voor uzelf de bedrijfsgegevens aanpassen op de instellingen pagina


Het lukt mij niet om het wachtwoord aan te passen. Hoe kan dit?

Als eerst vult u het huidige wachtwoord in. Vervolgens vult u het nieuwe wachtwoord in en herhaalt u dit wachtwoord in het volgende invulveld ter verificatie. 

Doorloop de volgende stappen ter controle:

1. Is het huidige wachtwoord juist ingevuld?
2. Komt het herhaalde wachtwoord overeen met het nieuwe wachtwoord?

Komt u er niet uit? U kunt ook uitloggen en het wachtwoord opnieuw aanvragen. U zult dan verzocht worden een nieuw wachtwoord aan te maken.



Notificaties en Integraties

Voor onze Premium+ gebruikers zijn naast bedrijfsprofiel nog twee pagina's zichtbaar, namelijk notificaties en integraties. 



Notificaties

Wanneer u notificaties activeert door op de button ‘ja’ te klikken komt u in het overzicht om de notificaties in te stellen. 



Vul in hoeveel dagen u voor de deadline een notificatie e-mail wilt ontvangen. Bij de kopjes chauffeurspas uitlees en verloopdatum notificatie heeft u de optie om deze ook door te sturen naar de chauffeur.

Dit doet u door het vinkje aan te zetten. 



Na alle wijzigingen te hebben aangebracht hoeft u alleen nog te klikken op de button om de aanpassingen op te slaan. 



Integraties

Onder dit kopje kunt u een nieuwe integratie toevoegen. Dit is handig om vanuit een ander systeem data door te zetten in onze software. Druk op de volgende button:

Kies de leverancier en vul uw accountgegevens in. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan. 


Momenteel bieden wij alleen een integratie aan met Scania. U kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken of wij ook met u leverancier kunnen integreren.