Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

DigiConnect stuurt de gegevens van de kaartlezer niet door naar de software *

Waarom worden mijn gegevens van de kaartlezer niet doorgestuurd naar de software? 

Volg de volgende stappen in DigiConnect: 

  1. Klik op 'Instellingen DigiCentral' en navigeer naar het tabblad 'Identificatie'. 

  2. Controleer of er een serienummer en PWD-nummer vermeld staan.
  3. Ontbreken deze gegevens? Sluit de DigiVU aan op de computer. Deze is gekoppeld aan uw account – wanneer de DigiVu niet is aangesloten ontbreken deze gegevens , waardoor het doorsturen niet mogelijk is. 
  4. Klik op 'Check identificatie' om te controleren of de gegevens correct zijn overgenomen. 

Wanneer u de bestuurderskaart weer in de kaartlezer plaatst, worden de gegevens automatisch doorgezet naar uw Digitac Web account. 

Niet gevonden wat u zocht? Geen probleem, dien hier een ticket in en we zoeken het samen uit.