Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Gebruiker toevoegen aan Digitac Web account *

Voor het aanmaken van een extra gebruiker is een specifieke module vereist. Zodra deze functionaliteit is geactiveerd, kunt u eenvoudig accounts voor uw collega’s aanmaken. 

Volg de volgende stappen om een extra gebruiker toe te voegen: 

  1. Klik op het tandwieltje rechtsboven in uw account om naar de 'Instellingen' te gaan.
  2. Ga naar 'Gebruikersbeheer'. 
  3. Klik op 'Gebruiker toevoegen'. 
  4. Vul de gegevens in van de gebruiker die u toegang wilt geven. 
  5. Kies een gebruikersrol:
    - Manager: Volledige toegang, inclusief aanpassingen in accountinstellingen en chauffeurs-/voertuigprofielen.  
    - Medewerker: Toegang tot alle gegevens. Dus kan rapporten uitdraaien maar geen aanpassingen doen in instellingen van het account en/of profielen van chauffeurs/voertuigen.
    - Chauffeur: Alleen toegang tot gegevens van deze specifieke chauffeur.
  6. U heeft de nieuwe gebruiker succesvol toegevoegd! Er wordt een e-mail verstuurd naar de nieuwe gebruiker voor het aanmaken van een wachtwoord.

Als de optie 'gebruikersbeheer' niet zichtbaar is in uw account,  kunt u contact met ons opnemen.

 

Als u een chauffeur of voertuig wilt toevoegen, klik dan hier!

 

Niet gevonden wat u zocht? Geen probleem, dien hier een ticket in en we zoeken het samen uit.