Mijn data is niet zichtbaar in Digitac Web
Wanneer uw data niet zichtbaar is in uw account, kunt u de volgende stappen doorlopen om de oorzaak te achterhalen:
1. Controleer of de data is geüpload:
- Ga naar 'Importeer data' .
- Ga naar 'Historie'.
- Zorg ervoor dat u filtert op 'alle bestanden'.
- Controleer of het bestand is geüpload. Het juiste bestand kunt u herkennen aan de datum en de naam van het bestand. Een voertuig bestand begint met ‘M’ en een chauffeursbestand begint met ‘C’.
- Kunt u het bestand hier vinden? Ga dan door naar stap 2. Kunt u het bestand niet vinden? Ga dan door naar stap 3.
2. Controleer op foutmeldingen
Controleer of het bestand in de lijst met 'problematische imports' terecht is gekomen. De reden waarom het bestand niet is geïmporteerd, vindt u bij de foutmelding. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat er niet genoeg licentie beschikbaar is om het bestand te uploaden. U kunt zowel voertuigen, als chauffeurs op inactief zetten om meer ruimte te creëren. Zijn alle inactieve chauffeurs en voertuigen al op inactief gezet? Neem dan contact met ons op.
3. Bestand is niet zichtbaar
Wanneer u het bestand niet ziet, kunnen er verschillende redenen voor zijn afhankelijk van de manier waarop u uitleest.
Leest u handmatig uit met een DigiVu of kaartlezer, kijk dan hier.
Leest u bestanden automatisch bij ons uit? Kijk dan hier.
Leest u bestanden automatisch uit bij een andere leverancier, kijk dan in hun portaal of de bestanden daar wel zijn geüpload.