Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

DigiVu niet herkend DigiConnect

DigiVu wordt niet herkend door DigiConnect, wat nu?

Mijn DigiVu wordt niet herkend door DigiConnect

Wanneer de DigiVu is aangesloten is deze zichtbaar in het scherm:

 

Wanneer de DigiVu niet zichtbaar is kunt u de volgende stappen doorlopen:

 

Controleer of het koppelstukje van de DigiVU goed in elkaar is geklikt.
 

  1. Plaats het apparaat in een andere USB-poort op de PC.

  2. Heeft u een USB-hub met eigen voeding? Probeer dan deze.

Als de DigiVu wel is aangesloten aan de computer maar niet verschijnt in DigiConnect kunnen de volgende stappen ondernomen worden:

  1. Open Digiconnect
  2. Klik op opties
  3. Klik op kaartlezers
  4. Selecteer het apparaat 

  1. Klik op toepassen
  2. Klik op OK

De kaartlezer zou nu zichtbaar moeten zijn in Digiconnect. 

Werkt uw kaartlezer nog steeds niet?

 

  1. Klik in Digiconnect op instellingen Digicentral
  2. Ga naar het tabblad identificatie

 

Hier moeten een Serienummer en een PWD nummer zijn ingevoerd. 

Als dit niet het geval is betekent dit dat de nummers zijn verwijderd of dat de DigiVU al te lang geen contact meer heeft gemaakt met de computer.

 

Deze nummers kunnen alleen maar automatisch worden ingevuld door de DigiVU aan te sluiten aan de computer.

  1. Sluit u Digivu aan up de computer
  2. Klik op Check identificatie om te controleren of deze gegevens correct zijn doorgekomen